Sunday, May 17, 2015

Үнэ цэнэтэй брэндийн жагсаалт

‪#‎Forbes‬ сэтгүүлийн 2015 оны хамгийн үнэ цэнэтэй глобаль брэндийн жагсаалт сая 05.13 нд вэб дээр тавигдаж. Эхний 5 байрны 4-ийг нь технологийн компаниуд эзэлсэн байх юм. Эппл өмнөх жилтэй харьцуулахад 17% өсөлттэй байх нь ч аргагүй биз харин хуучин бууны хугархай Майкрософт тийм ч хурдан байраа тавьж өгөхгүй нь гэхдээ брэндийн үнэ цэнэ нь Apple -аас 1 дахин бага байгаа тэднийг илүү ажиллах хэрэгтэйг нь харуулж байна. 
Форбесийн 2015 оны жагсаалтын эхний 5 брэнд 
1. ‪#‎Apple‬ 145.3 тэрбум
2. ‪#‎Microsoft‬ 69,3 тэрбум
3. ‪#‎Google‬ 65.6 тэрбум
4. ‪#‎Coca_Cola‬ 56 тэрбум
5. ‪#‎IBM‬ 49.6 тэрбум
Дашрамд хэлэхэд брэндийн үнэ цэнийг тооцох аргачлал нь янз бүр байдаг. Зах зээлийн судалгаа, санхүүгийн гүйцэтгэл, брэндэд оруулсан хөрөнгө оруулалтын хэмжээнд суурилан г.м ялгаатай байдлаар тооцдог. Тийм ч учраас боловсруулсан байгууллагын аргачлалаас хамааран үнэлгээний хэмжээ, жагсаалтанд эзлэх байр өөр өөр байдаг. Үнэ цэнэтэй брэндийн жагсаалтыг боловсруулж гаргадаг байгууллагуудаас Interbrand болон Brand Z жагсаалт их нэр хүндтэй. Brand Z -ийн 2015 оны жагсаалт энэ сард зарлагдах юм байна.


http://www.forbes.com/powerful-brands/list/#tab:rank

No comments:

Post a Comment